Publicare anunturi Curierul National, ziar national, 0 exemplare/editie

Birou fizic de preluare Anunturi

Piata ROMANA, Bucuresti

- vezi locatie -
Program: L-V: 10.00 - 15:00
Bd. Magheru nr. 32 - 36, Anexa E ( intre statiile de metrou de la Piata Romana)
E-mail: florentina@mediapress.ro
mareste harta

Adunari Generale (Convocator)

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic® (in functie de categorie)! Pret - 60 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 18 Mar 2025
HOTARAREA Adunarii Generale Ordinare
nr.217/15.03.2025 a membrilor Asociatiei
Macedonenilor din Romania -AMR luata
la data de 15.03.2025. Adunarea Generala
Ordinara (denumita prescurtat AGO in cele
ce urmeaza) a Asociatiei Macedonenilor din
Romania (denumita prescurtat Asociatia
in cele ce urmeaza) are loc ca urmare a
convocarii facuta prin convocatorul inre-
gistrat cu nr.382/12.02.2025 in Registrul
de Corespondenta si publicat in ziarul
"JURNALUL" cu nr.1840 (9152) din data de
13.02.2025, prin afisare online pe site-ul
Asociatiei, precum si prin afisare la sediul
social al Asociatiei din Bucuresti, sector 2, strada Thomas Masaryk, nr.29. AGO s-a
desfasurat in Sala Mare din cadrul Ho-
telului Flormang -Craiova, judetul Dolj,
strada Calea Severinului, nr.7B, sedinta
fiind deschisa la ora 9.00 de presedintele
Asociatiei -dna.Rogobete Cristescu Laura
Elen. Cu aceasta ocazie, fiind indeplinit
cvo rumul legal conform dispoz.art.20-
23 din Statutul actualizat al Asociatiei s-a
Ho tarat: 1.Aprobarea raportului de audit
pentru anul 2024; 2.Aprobarea bilantului
si executiei bugetare pentru anul 2024;
3.Aprobarea raportului Comisiei de Cenzori
pentru anul 2024; 4.Aprobarea raportului
de activitate al Asociatiei Macedonenilor
din Romania pentru anul 2024; 5.Aprobarea
bugetului Asociatiei Macedonenilor din
Romania pentru anul 2025; 6.Aprobarea
suplimentarii numarului de membri din
Comisia de cenzori, de la 3 membri, la 5
membri si aprobarea componentei no-
minale a Comisiei de cenzori, avand ur-
matorii membri: Porojan Amalia-Mirela,
Franculescu Dani-Petrisor, Vlad Dragos-
Ionut, Bocan Angela-Mona si Dobre-Mazilu
Viorel Dragos.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 18 Mar 2025
CONVOCATOR.Consiliul de Administratie al
SC SPICUL SA ,cu sediul in Constanta, Str.
Atelierelor, nr. 21, inregistrata la Registrul
comertului sub numarul J/13/3814/1991,
CUI RO 1872806, in temeiul Legii nr.31/1990
actualizata si ale actelor constitutive ale so-
cietatii,convoaca Adunarea Ordinara a Ac-
tionarilor, in ziua de 18 aprilie 2025, ora
11.00 la sediu societatii din Constanta,
pentru toti actionarii inregistrtti la Regis-
trul Ationarilor la data de 12 aprilie 2025.
ORDINEA DE ZI:1.Aprobarea Raportului
Consiliului de Administratie, pentru exer-
citiul finannciar 2024.2.Aprobarea Rapor-
tului Comisiei de Cenzori pe 2024. 3.Apro-
barea bilantului contabil si a contului de
profit si pierdere pe 2025.4. Descarcarea
de gestiune a administratorilor pe 2024.
5.Apro barea bugetului de venituri si chel-
tuieli pe anul 2025.6.Aprobarea datei de 10
mai 2025 ca data de inregistrare pentru
identificarea actionarilor asupra carora se
rasfrang efectele hotararilor AGOA. 7.
Aprobarea datei de 9 mai 2025 ca exdata.
8.Ratificarea Deciziei Consiliului de Admi-
nistratie prin care se vand urmatoarele
active; moara Ion Corvin, moara Oltina ,
moara Dobromir, moara General Scariso-
reanu, moara Tuzla, moara Cobadin, moara
Tariverde.9.Alegerea Consiliului de Admi-
nistratie.10. Alegerea Comisiei de Cenzorii.
Formularele de procuri speciale pentru re-
prezentare in AGOA se pot obtine de la
sediul societatii si trebuie depuse pana la
data de 16 aprilie 2025.In cazul nerealizarii
cvorumului necesar, cea de a doua adunare
si cu aceeasi ordine de zi se va tine in data
de 19 aprilie 2025 la aceeasi ora si in acelasi
loc.Presedinte CA, IONITA DORINA, Secre-
tar,CAZACU RODICA

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 16 Mar 2025
CONVOCATORPRESEDINTELE
ORDINULUI TEHNICIENILOR DENTARI DIN ROMANIA

Cu sediul in Bucuresti, Sos. Iancului nr. 4B-4K, sector 2, avand Codul de Inregistrare Fiscala 22889959, in baza prerogativelor conferite de Legea nr. 96/2007, Statutul si Regulamentul de Organizare si Functionare al OTDR,


CONVOACA
Adunarea Generala Judeteana Extraordinara a tehnicienilor dentari - membri OTDR din Judetul Calarasi, pentru data de 21.03.2025, ora 08:00, la Policlinica cu Plata din orasul Slobozia, str. Matei Basarab, bl. 31.
La Adunarea Generala Judeteana Extraordinara sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti tehnicienii dentari membri OTDR activi din Judetul Calarasi, inscrisi in RUTD 2024, revizuit si actualizat la 31.12.2024 (publicat pe site-ul www.otdr.ro).
Ordinea de zi:
Alegerea reprezentantilor tehnicienilor dentari - membri OTDR, in Adunarea Generala Nationala a OTDR pentru mandatul 2025-2029. Accesul membrilor OTDR indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Judeteana Extraordinara Calarasi este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate.
Sedinta este statutara daca intruneste conditiile art. 70 din ROF al OTDR.
In situatia neindeplinirii conditiilor statutare de cvorum, Adunarea Generala este reconvocata in data de 21.03.2025, ora 10:00, cu mentinerea ordinii de zi si a locului de desfasurare.




PRESEDINTE OTDRDOMBAI ATTILA CSABA

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 11 Mar 2025
In data de 25.03.2024, ora-
12,00, in com.Tintesti, sat.
Maxenu, Str.Agriculturii
nr.5, va avea loc sedinta
adunarii constitutive formata
din detinatorii de teren ai
Organizatiei Utilizatorilor de Apa
pentru Irigatii O.U.A.I.Tintesti,
avand ca ordine de zi infiintarea
organizatiei Utilizatorilor de
Apa pentru Irigatii "Tintesti",
adoptarea actului constitutiv si
a statutul viitoarei organizatii a
utilizatorilor de apa, alegerea
membriilor consiliului de
administratie, ai comisiei
de cenzori si ai comisiei
de conciliere. Denumirea
viitoarei organizatii va fi
"O.U.A.I."Tintesti". Teritoriul
viitoarei organizatii este
amplasat in plotul de irigatii
Plot 16 din cadrul amenajarii
de irigatii incinta BH CALMATUI-
FORAJE CALMATUI

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 11 Mar 2025
Camera de Comert Bilaterala
Romania - Turcia convoaca
Adunarea Generala a
Membrilor Camerei de Comert
Bilaterale Romania - Turcia.
Adunarea Generala se va tine
la sediul din str. Austrului, nr.
58, sector 2, Bucuresti la data
de 20.03.2025, ora 16:00 si
va avea urmatoarea ordine de
zi: 1. Prezentarea Raportului
de activitate al Camerei de
Comert Bilaterale Romania -
Turcia pentru anul 2024. 2.
Aprobarea bilantului aferent
anului 2024 si a raportului de
gestiune pentru anul 2024. 3.
Aprobarea Bugetului de venituri
si cheltuieli aferente anului
2025. 4. Modificarea Statutului
de organizare si functionare
al CCBRT. 5. Propuneri de
proiecte, stabilirea strategiei
si a obiectivelor generale
pentru anul 2025. 6. Alegerea
Consiliului Director al CCBRT.
7. Diverse. In cazul in care la
data de 20.03.2025 nu se
va intruni, cvormul necesar
pentru luarea deciziilor se va
convoca Adunarea Generala
pentru a doua oara la data
de 28.03.2025, ora 16:00 la
sediul din str. Austrului, nr. 58,
sector 2, Bucuresti. Persoana
de contact, Dorcea Rodica, Tel:
0728 740 977

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 10 Mar 2025
CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE
ORDINARE A ACTIONARILOR SPICUL ETAP
S.A. Consiliul de Administratie al SPICUL ETAP
S.A., cu sediul in Municipiul Rosiori de Vede,
Strada Cotelici, nr.18, Judetul Teleorman,
inregistrata la Registrul Comertului
J34/1069/1994, cod unic de inregistrare
6826363 ("Societatea" sau "Spicul
Etap"), convoaca conform prevederilor
din Actul Constitutiv si prevederilor din
Legea societatilor comerciale nr. 31/1990,
ADUNAREA GENERALA ORDINARA A
ACTIONARILOR ("AGOA") in data de
12.04.2025, ora 13:00, la adresa: Rosiori
de Vede, Strada Cotelici, nr. 18, Judetul
Teleorman. I. Ordinea de zi pentru AGOA este
urmatoarea: 1. Prezentarea si aprobarea
situatiilor financiare aferente exercitiului
financiar 2024, pe baza raportului de
gestiune al consiliului de administratie
si a raportului cenzorilor. 2. Descarcarea
de gestiune a membrilor consiliului de
administratie pentru activitatea desfasurata
in exercitiul financiar 2024. 3. Prezentarea si
aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli
si a programului de investitii aferent
exercitiului financiar 2025. 4. Imputernicirea
persoanelor pentru indeplinirea tuturor
formalitatilor si procedurilor in vederea
aducerii la indeplinire a hotararii AGOA si
semnarii tuturor documentelor necesare in
relatiile cu Oficiul Registrului Comertului,
Monitorului Oficial si cu orice alte institutii.
Adunarile se convoaca pentru toti actionarii
inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul
zilei de 01.04.2025, stabilita ca data de
referinta. In cazul in care nu se vor indeplini
conditiile legale in ceea ce priveste cvorumul
de sedinta, cea de-a doua intrunire va avea
loc la data de 13.04.2025, la aceeasi ora si
in acelasi loc. SPICUL ETAP S.A. Presedintele
Consiliului de Administratie Radu Viore

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 10 Mar 2025
Convocare la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor de la CN "Aeroporturi Bucuresti" SA pentru data de 28.03.2025, ora 15.00. - Modificat-. Consiliul de Administratie al CN Aeroporturi Bucuresti SA, (CNAB), cu sediul in Otopeni, jud. Ilfov, Calea Bucurestilor nr. 224E, inmatriculata la Registrul Comertului Ilfov sub nr. J23/401/05.02.2010, CUI: 26490194, atribut f iscal RO, in temeiul prevederilor art. 117 1 alin. (21)-(3) din Legea nr. 31/1990 a societatilor, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 15 alin. (1) si alin. (4) din Actul consti tutiv actualizat al CNAB, inregistrat la Oficiul Registrului Comertului Ilfov de pe langa Tribu nalul Ilfov sub nr.53454 din data de 25.05.2021, conform Notificare ONRC Ilfov publicata in Monitorul Oficial nr. 2965 din data de 21-iul 2021, Partea a IV-a, modifica, Convocatorul nr. CA/49/24.02.2025 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a-IV-a nr. 941/25.02.2025, care va avea urmatorul cuprins: "Consiliul de Administratie al CN Aeroporturi Bucuresti SA (CNAB), cu sediul in Otopeni, jud. Ilfov, Calea Bucurestilor nr. 224E, inmatriculata la Registrul Comertului Ilfov sub nr. J23/401/05.02.2010, CUI: 26490194, atribut fiscal RO, in temeiul prevederilor art. 117 din Legea nr. 31/1990 a societatilor, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 15 alin. (1) si alin. (4) din Actul constitutiv actualizat al CNAB, inregistrat la Oficiul Registrului Comertului Ilfov de pe langa Tribunalul Ilfov sub nr. 53454 din data de 25.05.2021, conform Notificare ONRC Ilfov publicata in Monitorul Oficial nr. 2965 din data de 21-iul-2021, Partea a IV-a, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 28.03.2025, ora 15.00, la sediul Minis terului Transporturilor si Infrastructurii din Bucuresti, Blvd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, cu urmatoarea ordine de zi: 1. Aprobarea achi zitiei de servicii juridice de asistenta si repre zentare juridica pentru CN Aeroporturi Bucuresti SA, in conditiile Referatului de necesi tate nr. AB-SJ/4993/05.11.2024 aprobat de ministrul transporturilor si infrastructurii, in baza Notei nr. AB-SJ/534/11.02.2025. 2. Avizarea BVC CNAB pentru anul 2025, avizat de Consiliul de administratie in 06.03.2025, in baza Notei nr. SBAFT/24/24.02.2025 privind Bugetul de Venituri si Cheltuieli pe anul 2025 si estima rilor pentru anii 2026, 2027". 3. Mandatarea dnei. Adina Rapeanu, domiciliata in Mun. Bucu resti, Sec. 1, Sos. Gheorghe Ionescu Sisesti, nr. 123B, et. 2, ap. 7, identificata cu CI seria RK nr. 093340 emisa la data de 22.03.2018 de catre SPCEP Sector 1, in calitate de consilier juridic in cadrul Serviciului Juridic, salariata a Societatii, pentru a indeplini toate formalitatile cerute de lege pentru inregistrarea si asigurarea opozabi litatii catre terte persoane a hotararilor adop tate de Adunarea Generala a Actionarilor. Persoana imputernicita va putea delega altor persoane din cadrul Societatii mandatul cu privire la indeplinirea formalitatilor mentionate mai sus. In cazul in care adunarea nu intruneste cvorumul prevazut in Actul Constitutiv al Socie tatii, in vigoare, o a doua adunare generala ordinara a actionarilor va avea loc la sediul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii din Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucu resti, in data de 31.03.2025 ora 15.00, cu aceeasi ordine de zi si cu respectarea conditiilor prevazute in aceasta Convocare. Documentele si informatiile suport aferente punctelor inscrise pe ordinea de zi si prezentul convo cator, vor fi puse la dispozitia actionarilor la sediul societatii si prin publicare pe pagina de internet a societatii, respectiv www.cnab.ro. Potrivit prevederilor art. 125 din Legea societa tilor nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art.45 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinde rilor publice, aprobata prin Legea nr. 111/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 17 alin. (8) si (9) din Actul Constitutiv al CNAB, actionarii pot fi reprezen tati in Adunarea Generala a Actionarilor de reprezentantii lor legali care, la randul lor, pot da altor persoane imputernicire pentru respec t iva adunare generala. Procurile vor fi depuse in original cel mai tarziu la data adunarii. Formula rele de vot prin corespondenta vor fi depuse de actionari cu cel putin 48 ore inainte de adunarea generala. Procurile vor fi retinute de societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesele-verbale. Reprezentantii actiona rilor persoane juridice vor prezenta actul de identitate (buletin de identitate/ carte de identitate pentru cetatenii romani sau pasaport pentru cetatenii straini) si mandatul." exemplar in original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschi dere a ofertelor: 25.03.2025, ora 10:00, la sediul Comunei Carcea, comuna Carcea, Strada Aeroportului nr. 45, judetul Dolj. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ al Tribunalului Dolj, Craiova, Str.Brestei nr. 12, judetul Dolj, telefon 0251/418.612, fax 0251/419.851, e-mail: tr-dolj@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institu tiile abilitate, in vederea publicarii: 28.02.2025.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 10 Mar 2025
In data de 25 martie 2024, ora 12,00, in comuna Tintesti, sat Maxenu, Str. Agriculturii nr. 5, va avea loc sedinta adunarii constitutive formata din detinatorii de teren ai Organizatiei Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii OUAI Tintesti, avand ca ordine de zi infiintarea organizatiei Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii "Tintesti", adoptarea actului constitutiv si a statutul viitoarei organizatii a utilizatorilor de apa, alegerea membriilor consiliului de administratie, ai comisiei de cenzori si ai comisiei de conciliere. Denumirea viitoarei organizatii va fi "OUAI "Tintesti". Teritoriul viitoarei organizatii este amplasat in plotul de irigatii Plot 16 din cadrul amenajarii de irigatii incinta BH CALMATUI-FORAJE CALMATUI.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 07 Mar 2025
CONVOCARE

In conformitate cu prevederile art 117 din Legea nr 31/1990 republicata, privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare, administratorul unic al SC DECEBAL ESTIVAL 2002 SA convoaca, in baza Deciziei nr 14/07.03.2025, toti actionarii, cu data de referinta 01.04.2025, pentru data de 10.04.2025 in Statiunea Mamaia, Hotel Sulina International, cam 1, jud Constanta pentru a participa la ora 11,00, la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, cu urmatoarea Ordine de zi:
1. Aprobarea situatiilor financiare anuale incheiate la 31.12.2024 care cuprind: bilant prescurtat, contul de profit si pierderi, date informative si situatia activelor imobilizate, note explicative
2. Aprobarea raportului comisiei de cenzori cu privire la verificarea si certificarea rezultatelor economico-financiare inscrise in situatiile financiare anuale incheiate la 31.12.2024 care cuprind bilant prescurtat, contul de profit si pierderi, date informative si situatia activelor imobilizate, note explicative
3. Aprobarea raportului de gestiune al administratorului unic cu privire la rezultatele economico-financiare inscrise in situatiile financiare anuale incheiate la 31.12.2024 care cuprind bilant prescurtat, contul de profit si pierderi, date informative si situatia activelor imobilizate, note explicative
4. Aprobarea repartizarii rezultatului financiar aferent exercitiului financiar 2024.

5. Alegerea administratorului unic si incheierea contractului de administrare
Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

6. Numirea comisiei de cenzori si a cenzorului supleant
In cazul in care nu se intruneste cvorumul Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor se va desfasura pe data de 11.04.2025 ora 11,00, in acelasi loc avand aceeasi ordine de zi.

ADMINISTRATOR UNIC,
DUMITRU MITICA

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 07 Mar 2025
ANUNT CONVOCATOR Consiliului de Administratie al S.C. LAMDRO S.A., cu sediul in Drobeta-Turnu Severin, Bd. Portile de Fier nr. 2, judetul Mehedinti, inmatriculata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Mehedinti sub numarul J25/133/1991; In baza dispozitiilor art. 117 si urmatoarele din Legea nr. 31/16.11.1990 republicata, precum si in baza dispozitiilor din Actul constitutiv al societatii, convoaca ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR S.C. Lamdro S.A. in data de 10.04.2025, orele 12,00 in Germania, Teisenbergstr. 7, 83395 Freilassing, la sediul societatii MAX AICHER GmbH & CO. KG., La adunare vor participa actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la data de referinta 20.03.2025. ORDINEA DE ZI A ADUNARII GENERALE ORDINARE ESTE: Aprobarea inventarierii generale a patrimoniului la 31.12.2024, aprobarea casarii obiectelor de inventar si casarii mijloacelor fixe la sfarsitul anului 2024. Aprobarea bilantului contabil la 31.12.2024 si a contului de profit si de pierderi. Analiza Raportului de Audit privind auditarea situatiilor financiare incheiate la 31.12.2024. Prelungirea mandatului de administrator detinut si exercitat de catre dl. Maximilian Aicher, in calitate &

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 06 Mar 2025
CONVOCARE.Consiliul de administratie al societatii comerciale IPA SA, inmatriculata la ORC-TB sub nr.J40/6202/1991, CUI.1570298, cu sediul in Bucuresti, sector 1, Calea Floreasca nr.169, etaj 5, cam.10, convoaca ADUNAREA ORDINARA A ACTIONARILOR in ziua de 14.04.2025 ora 10.00 in sediul din Bucuresti, Calea Floreasca nr.169, etaj 5, cu urmatoarea ordine de ZI:1.Revocarea consiliului de administratie. 2.Numirea domnului Trifan Marius in functia de administrator unic, cu un mandat de 4 ani. 3.Revocarea Auditorului financiar MAN-CO SRL. 4.Numirea a 3(trei) cenzori plini si un cenzor supleant, cu mandate de 3 ani. In cazul in care la prima convocare nu vor fi indeplinite conditiile legale, adunarea generala ordinara se va reprograma pentru in aceiasi zi, la ora 16.00. La adunare pot participa actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de 10.04.2025 sau prin mandatare astfel:cu procuri speciale ridicate de la sediul societatii daca imputernicitii sunt actionari si cu procuri autentificate la notar, daca nu sunt actionari IPA SA. Procurile vor fi depuse in original la sediul societatii pana la data de 11.04.2025 ora 15.00. Relatii suplimentare la tel.0213161616. PRESEDINTE CA-Trifan Marius

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 05 Mar 2025
CONVOCARE. Consiliul de administratie al societatii comerciale IPA SA, inmatriculata la ORC-TB sub nr. J40/6202/1991, CUI 1570298, cu sediul in Bucuresti, sector 1, Calea Floreasca nr.169, etaj.5, cam.10, convoaca:ADUNAREA ORDINARA A ACTIONARILOR in ziua de:15.04.2025 ora 13.00 in sediul din Bucuresti, Calea Floreasca nr.169, etaj.5, cu urmatoarea ordine de ZI:1.Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare anuale cuprinzand bilantul, contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalurilor proprii, situatia fluxurilor de trezorerie, note explicative la situatiile financiare pe anul 2024. 2.Prezentarea, dezbaterea si aprobarea Raportului Consiliului de administratie pentru exercitiul financiar 2024. 3.Repartizarea rezultatului financiar aferent exercitiului financiar 2024. 4.Prezentarea Raportului auditorului financiar extern pe anul 2024 In cazul in care la prima convocare nu vor fi indeplinite conditiile legale, adunarea generala ordinara se va reprograma pentru data de 16.04.2025 in acelasi loc si la aceeasi ora. La adunare pot participa actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de:10.04.2025 sau prin mandatare astfel:cu procuri speciale ridicate de la sediul societatii daca imputernicitii sunt actionari si cu procuri autentificate la notar, daca nu sunt actionari IPA SA. Procurile vor fi depuse in original la sediul societatii pana la data de 15.04.2025 ora 15.00. Relatii suplimentare la tel.0213161616. PRESEDINTE CA-Trifan Marius

CONVOCATOR. Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 04 Mar 2025
Convocator: Consiliul de Administratie al
AEDIFICIA Carparti SA, cu sediul social in
Bucuresti, Sos. Panduri nr. 94, sector 5,
inregistrata in registrul comertului sub nr.
J40/26548/1992, CUI 2620769, in temeiul
art. 117 din Legea nr. 31/1990 republicata,
cu completarile si modificarile ulterioare,
precum si a actului constitutiv al societatii,
convoaca Adunarea Generala Extraordinara
a Actionarilor, pentru data de 07.04.2025,
ora 16:00, la sediul social al societatii, cu
urmatoarea ordine de zi: Punct unic: Aprobarea vanzarii imobilului (teren) proprietatea societatii, situat pe raza comunei Vata
de Jos, judetul Hunedoara, in suprafata de
27.970mp, inscris in CF nr. 64533 a comunei
Vata de Jos, identificat cu nr. cadastral 1136
- 1152, categoria de folosinta - arabil si
mandatarea Presedintelui Consiliului de
administratie sa indeplineasca toate formalitatile aferente vanzarii, inclusiv negocierea
si semnarea contractului de vanzare a
imobilului sus-mentionat. In cazul neindeplinirii conditiilor de cvorum la prima convocare, a doua convocare se stabileste pentru
data de 08.04.2025, ora 16:00, cu aceeasi
ordine de zi si in aceeasi locatie. Presedinte
Consiliu Administratie Ing. Petre Badea.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 04 Mar 2025
DATA: 04.03.2025 DE LA: PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII ROMFELT REAL ESTATE S.A.CATRE: ACTIONARII ROMFELT REAL ESTATE S.A.SUBIECT: CONVOCAREA ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR In conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990 si art. 10.3.2 din Actul Constitutiv al societatii ROMFELT REAL ESTATE S.A., o societate pe actiuni constituita legal si functionand in conformitate cu legile din Romania, avand sediul social in B-dul Pipera nr. 1B, cladirea Cubic Center, etaj 5, birou SB 5.08-09.1, Voluntari, jud. Ilfov, Romania, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub numarul J23/1007/2021, cod unic de inregistrare 663 ("Societatea"), presedintele Consiliului de Administratie al Societatii convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii se va tine in data de 10.04.2025 ora 12:00 la sediul social al Societatii situat in B-dul Pipera nr. 1B, cladirea Cubic Center, etaj 5, birou SB 5.08-09.1, Voluntari, jud. Ilfov, Romania sau in data de 11.04.2025 ora 12:00 la sediul social al Societatii situat in B-dul Pipera nr. 1B, cladirea Cubic Center, etaj 5, birou SB 5.08-09.1, Voluntari, jud. Ilfov, Romania in cazul in care cvorumul necesar desfasurarii acesteia si adoptarii hotararilor pentru prima convocare nu este intrunit. Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarele puncte pe ordinea de zi: 1. Aprobarea dizolvarii si lichidarii Societatii, in conformitate cu art. 227 alin. (1) lit. d) si 252 din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, urmata de radiere. 2. Numirea, in calitate de lichidatori a administratorilor Societatii respectiv a dl-lui Angelos Simos si a doamnei Eirini Stoupiadou care vor avea in continuare drept de semnatura conjuncta conform actului constitutiv, in vederea efectuarii operatiunilor privind lichidarea si radierea Societatii. 3. Aprobarea autorizarii si imputernicirii unor reprezentanti conventionali sa semneze in numele si pe seama Societatii orice documente necesare si sa reprezinte Societatea in legatura cu implementarea deciziilor de mai sus.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 04 Mar 2025
Data: 04.03.2025 De la: Presedintele Consiliului de Administratie al Societatii ROMFELT REAL ESTATE S.A. Catre: Actionarii ROMFELT REAL ESTATE S.A.Subiect: Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor. In conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990 si art. 10.3.2 din Actul Constitutiv al societatii ROMFELT REAL ESTATE S.A., o societate pe actiuni constituita legal si functionand in conformitate cu legile din Romania, avand sediul social in B-dul Pipera nr. 1B, cladirea Cubic Center, etaj 5, birou SB 5.08-09.1, Voluntari, jud. Ilfov, Romania, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub numarul J23/1007/2021, cod unic de inregistrare 663 ("Societatea"), Presedintele Consiliului de Administratie al Societatii convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii se va tine in data de 10.04.2025 ora 11:00, la sediul social al Societatii situat in B-dul Pipera nr. 1B, cladirea Cubic Center, etaj 5, birou SB 5.08-09.1, Voluntari, jud. Ilfov, Romania. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarele subiecte pe ordinea de zi: 1.Aprobarea raportului de gestiune al Consiliului de Administratie al Societatii, aferent exercitiului financiar al anului 2024; 2.Aprobarea situatiilor financiare ale Societatii pentru anul 2024, intocmite in conformitate cu prevederile legale in vigoare; 3.Aprobarea autorizarii si imputernicirii unor reprezentanti conventionali ("Imputernicitii") sa semneze in numele si pe seama Societatii orice documente necesare si sa reprezinte Societatea in legatura cu implementarea deciziilor de mai sus. In situatia in care la data de 10.04.2025 ora 11:00, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor nu se va putea desfasura ca urmare a neintrunirii conditiilor statutare privind cvorumul necesar desfasurarii acesteia si adoptarii hotararilor, Sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii se va desfasura la data de 11.04.2025, ordinea de zi, ora si locul de desfasurare a sedintei ramanand aceleasi.

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntconstanta.ro in ZIARUL ANUNT CONSTANTEAN

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 04 Mar 2025
CONVOCATOR privind Adunarea
Generala Ordinara a Actionarilor din
cadrul CAMPIO ICM S.A. Admi-
nistratorul unic al CAMPIO ICM
SA,in baza prevederilor din Legea
31/1990 republicata si actualizata si
a Actului constitutiv, convoaca
ADUNAREA GENERALA ORDI-
NARA A ACTIONARILOR de la
aceasta societate,la prima con-
vocare, pentru data de-09.04.2025,
ora 9:00,la sediul societatii,in
Medgidia, jud.Constanta, str.
Rahovei, nr.58C, bl.R1, parter,
unitatea 39.1,cu urmatoarea ordine
de zi: 1.Prezentarea,aprobarea si
insusirea Situatiilor Financiare
Anuale pentru exercitiul-financiar
2024,pe baza rapoartelor prezentate
de catre Administratorul unic si
Comisiei de cenzori. 2.Aprobarea
repartizarii profitului Contabil,al
anului 2024. 3.Aprobarea des-
carcarii de gestiune a Admini-
stratorului unic,pentru activitatea
desfasurata in exercitiul-financiar
2024. 4.Aprobarea politicilor
contabile intocmite conform legis-
latiei in vigoare. 5.Prezentarea si
aprobarea Bugetului de Venituri si
Cheltuieli si Organigrama pentru
anul-2025. 6.Numirea Comisiei de
Cenzori,a Supleantului si stabilirea
indemnizatiei acestora. 7.Impu-
ternicirea persoanei desemnate care
sa depuna la Oficiul Registrului
Comertului sau oriunde va fi necesar
Hotararea AGOA si sa efectueze
mentiunile ce se impun.Data
de-referinta pentru actionarii care
participa la AGOA din 09.04.2025 se
fixeaza pentru ziua de-25.03.2025.
Materialele si informatiile vor fi puse
la dispozitia actionarilor,la sediul
societatii, incepand cu data
de-20.03.2025. In conditiile in care
Adunarea Generala Ordinara a
Actionarilor de la CAMPIO ICM SA
nu se poate tine la prima convocare,
aceasta se va tine la a doua
convocare,in ziua de-10.04.2025,
ora 9:00,in aceleasi conditii si in
acelasi loc,avand aceeasi ordine de
zi,mentionata pentru prima con-
vocare

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 04 Mar 2025
NR.33/28.02.2025 CONVOCATOR
Consiliul de Administratie al
MECANICA ROTES SA, inma-
triculata la Oficiul Registrului
Comertului sub nr. J15/371/1991,
cod de inregistrare fiscala RO
911737 cu sediul in Targoviste, sos.
Gaesti, nr. 6 , in conformitate cu
prevederile Legii 31/1990 repu-
blicata, cu modificarile ºi com-
pletarile ulterioare, ale Regula-
mentului ASF nr 5/2018 ºi Legii nr
24/2017, precum ºi a Actului
Constitutiv al societaþii, convoaca
Adunarea Generala Ordinara a
Actionarilor in data de 04.04.2025,
ora 09.30 la sediul societatii sau
pentru data de 05.04.2025 la
aceeasi ora si in acelasi loc, in cazul
in care la prima convocare nu sunt
indeplinite conditiile legale si
statutare de cvorum. La adunarea
generala sunt indreptatiti sa participe
si sa voteze actionarii inregistrati in
registrul actionarilor la data de
25.03.2025, considerata ca data de
referinta. ORDINE DE ZI PENTRU
A.G.A.: 1. Discutarea si aprobarea
situatiilor financiare anuale in-
dividuale, intocmite pentru exercitiul
financiar incheiat la 31.12.2024 pe
baza rapoartelor prezentate de
Consiliul de Administratie si de
Auditorul Financiar. 2. Aprobarea
Bugetului de Venituri si Cheltuieli
pentru anul 2025 3. Aprobarea
descarcarii de gestiune a ad-
ministratorilor societatii pentru
activitatea desfasurata in exercitiul
financiar din anul 2024 4. Aprobarea
datei de 25.04.2025 ca data de
inregistrare a actionarilor si
aprobarea datei de 24.04.2025 ca ex
date 5. Desemnarea persoanei
imputernicite sa efectueze formele
de publicitate legala pentru ducerea
la indeplinire a hotararilor adoptate
Actionarii societaþii, indiferent de
cota de participare la capitalul social,
au dreptul sa adreseze intrebari in
scris privind punctele de pe ordinea
de zi a AGOA., intrebarile urmand a fi
transmise la sediul societaþii
Mecanica Rotes SA Targoviste in
termen de 15 zile de la publicarea
convocatorului in Monitorul Oficial al
Romaniei, respectiv data de 20.
03.2025. Actionarii socitatii care
detin o cota de participare de minim
5% din capitalul social, au dreptul sa
solicite in scris completarea ordinii
de zi a AGOA pana cel tarziu pe data
de 20.03.2025. Pentru identificarea
acþionarului persoana fizica sau
dupa caz, a reprezentantului legal al
acþionarului persoana juridica sau
entitate fara peronalitate juridica ce
adreseaza intrebari, care face
propuneri pentru completarea ordinii
de zi sau propune proiecte de
hotarari, aceºtia vor anexa solicitarii
respective ºi copii ale documentelor
care sa le ateste identitatea. Do-
cumentele referitoare la problemele
incluse pe ordinea de zi vor putea fi
consultate la sediul societatii
Mecanica Rotes SA in timpul zilelor
lucratoare intre orele 9,00-13,00 sau
pe site-ul www.rotes.ro incepand cu
data de 05.03.2025. Actionarii pot
vota prin reprezentare pe baza de
imputerniciri speciale sau generale,
conform dispozitiilor legale. Im-
puternicirea speciala poate fi
acordata oricarei persoane pentru
reprezentare intr-o singura adunare
generala ºi conþine instrucþiuni
specifice de vot din partea acþio-
narului, cu precizarea clara a opþiunii
de vot pentru fiecare punctinscris pe
ordinea de zi a AGOA Imputernicirile
speciale pot fi obtinute de la sediul
societatii si se vor depuse in original
in plic inchis cu mentiunea "PENTRU
ADUNAREA GENERALA ORDI-
NARA A ACTIONARILOR DIN
DATA DE 04/05.04.2025", cu 48 de
ore inainte de Adunarea Generala.
Acþionarul poate acorda o impu-
ternicire generala valabila pentru o
perioada care nu va depaºi 3 ani,
permiþand reprezentantului sau a
vota in toate aspectele aflate in
dezbaterea adunarilor generale ale
acþionarilor a unuia sau mai multor
emitenþi identificaþi in imputernicire,
in mod individual sau printr-o
formulare generica referitoare la o
anumita categorie de emitenþi, cu
condiþia ca imputernicirea sa fie
acordata de catre acþionar, in calitate
de client, unui intermediar definit
conform prevederilor art. 2 alin. (1)
pct. 20 din Legea nr. 24/ 2017 sau
unui avocat. Acþionarii Societaþii au
posibilitatea de a vota ºi prin
corespondenþa, inainte de A.G.O.A.,
prin utilizarea formularului de vot prin
corespondenþa disponibil la sediul
societatii. In cazul votului prin
corespondenta, formularul de vot
completat si semnat, insotit de copia
actului de identitate ( BI/CI in cazul
persoanelor fizice, respective cer-
tificate de inregistrare in cazul
persoanelor juridice), pot fi transmise
la sediul societatii in plic inchis cu
mentiunea "PENTRU ADUNAREA
GENERALA ORDINARA A
ACTIONARILOR DIN DATA DE
04/05.04.2025", cu 48 de ore inainte
de Adunarea Generala sau prin
semnarea electronica a formularului
de vot prin corespondenþa si
transmiterea acestuia la adresa
deemail: mecanica_rotes@yahoo.
com Accesul actionarilor indreptatiti
sa participe la AGA este permis prin
simpla proba a identitatii acestora,
facuta in cazul actionarilor persoane
fizice cu actul de identitate, iar in
cazul actionarilor persoane juridice
sau actionarilor persoane fizice
reprezentate cu procura, data
persoanei fizice care le reprezinta, in
limba romana. Informatii supli-
mentare se pot obtine la telefon
0746054213. PRESEDINTE C.A.
OLTEANU ION AURELIAN
CATALIN.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 04 Mar 2025
CONVOCATOR Lichidatorul
Judiciar al S.C. ROM VIAL S.A. - in
faliment, cu sediul in Bucureºti, Str.
Mantuleasa nr. 14, Sector 3, Cod
identificare fiscala 1566882, nr.
inmatriculare la Oficiul Registrului
Comerþului J40/9842/1991 con-
voaca in temeiul art. 111 din Legea
nr. 31/1990, republicata si Legea
85/2014, Adunarea Generala
Ordinara a Actionarilor in data de
31.03.2025, ora 11, in str. Mantu-
leasa, nr. 14, sect.3, Bucuresti,
pentru toti actionarii inregistrati la
Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei
de 28.02.2025, cu urmatoarea
ordine de zi: 1. Analiza si aprobarea
situatiei financiare a societatii la
31.12.2024. 2. Analiza si aprobarea
Raportului de gestiune a Ad-
ministratorului Special pentru
exercitiul financiar al anului 2024.
Actionarii S.C. ROM VIAL S.A. - in
faliment pot vota si prin procura ,
modelul acesteia se poate ridica de
la sediul S.C. ROM VIAL S.A. - in
faliment si se depune cu minim 48
ore inainte de sedinta AGOA.
Documentele referitoare la ordinea
de zi a sedintei AGOA a S.C. ROM
VIAL S.A. - in faliment se gasesc la
sediul societatii unde pot fi
consultate. Fiecare actionar are
dreptul sa adreseze intrebari privind
ordinea de zi a AGOA a S.C. ROM
VIAL S.A. - in faliment intrebari la
care vor primi raspuns pana la data
de 31.03.2025, ora 11. In cazul
neintrunirii cvorumului legal, adu-
narea generala ordinara a S.C. ROM
VIAL S.A. - in faliment va avea loc pe
data de 01.04.2025, in acelasi loc si
la aceeasi ora. Lichidator Judiciar CII
Alice Matache.

Anunt publicat prin situl oficial www.ziaruljuridic.ro in ZIARUL JURIDIC

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 04 Mar 2025
CONVOCATOR Lichidatorul
Judiciar al S.C. ORIZONT S.A. - in
faliment, cu sediul in Bucureºti, Str.
Mantuleasa nr. 14, Sector 3, Cod
identificare fiscala 1589878, nr.
inmatriculare la Oficiul Registrului
Comerþului J40/9056/1991 convo-
aca in temeiul art. 111 din Legea nr.
31/1990, republicata si Legea 85/
2014, Adunarea Generala Ordinara
a Actionarilor in data de 31.03.2025,
ora 10, in str. Mantuleasa, nr. 14,
sect.3, Bucuresti, pentru toti
actionarii inregistrati la Registrul
Actionarilor la sfarsitul zilei de
28.02.2025, cu urmatoarea ordine
de zi: 1. Analiza si aprobarea situatiei
financiare a societatii la 31.12.2024.
2. Analiza si aprobarea Raportului de
gestiune a Administratorului Special
pentru exercitiul financiar al anului
2024 Actionarii S.C. ORIZONT S.A.
- in faliment pot vota si prin procura ,
modelul acesteia se poate ridica de
la sediul S.C. ORIZONT S.A. - in
faliment si se depune cu minim 48
ore inainte de sedinta AGOA.
Documentele referitoare la ordinea
de zi a sedintei AGOA a S.C.
ORIZONT S.A. - in faliment se
gasesc la sediul societatii unde pot fi
consultate. Fiecare actionar are
dreptul sa adreseze intrebari privind
ordinea de zi a AGOA a S.C.
ORIZONT S.A. - faliment intrebari la
care vor primi raspuns pana la data
de 31.03.2025, ora 10. In cazul
neintrunirii cvorumului legal,
adunarea generala ordinara a S.C.
ORIZONT S.A. - faliment va avea
loc pe data de 01.04.2025, in acelasi
loc si la aceeasi ora. Lichidator
Judiciar CII Alice Matache

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntulaz.ro in ZIARUL ANUNTUL AZ

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 03 Mar 2025
Consiliul de Administratie al MEDIMFARM TOPFARM S.A. cu sediul in municipiul Ploiesti, str. Targovistei nr.11, etaj 1, camerele 4,5, judetul Prahova, Cod Unic de Inregistrare 35315710, atribut fiscal RO, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Prahova sub nr. J29/1774/2015,

CONVOACA


Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor in data de 09.04.2025, la ora 0930, respectiv ora 1030, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 05.03.2025, data de referinta, cu urmatoarea ordine de zi:
Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor:
1. Prezentarea Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2024.
2. Prezentarea Raportului auditorului financiar privind situatiile financiare pe anul 2024.
3. Aprobarea Situatiilor financiare si a contului de profit si pierderi pentru exercitiul financiar 2024, pe baza Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie si Raportului auditorului financiar.
4. Aprobarea modului de repartizare a profitului net obtinut in exercitiul financiar 2024.
5. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2025.
6. Aprobarea planului de investitii pentru anul 2025.
7. Alegerea auditorului financiar pentru exercitiul financiar 2025.
8. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2024.
9. Imputernicirea persoanei care va efectua formalitatile cerute de lege privind inregistrarea la Registrul Comertului si publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei a hotararilor ce vor fi adoptate de AGOA.


Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor:
1. Aprobarea plafonului de 10.000.000 euro pentru creditele de lucru, de investitii, leasing etc. ce pot fi contractate de societate in anii 2025 - 2026.
2. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie sa incheie acte juridice constand in contracte de credit, contracte de gaj si ipoteca, precum si alte acte juridice necesare, in limita plafoanelor aprobate de adunarea generala, precum si sa constituie garantii in favoarea institutiilor finantatoare cu bunuri aflate in patrimoniul societatii.
3. Mandatarea conform Legii 367/2022, din partea angajatorului, a doua persoane pentru negocierea si semnarea Contractului Colectiv de Munca la Nivel de Unitate pe anii 2025 - 2026, precum si a actelor aditionale la acesta
4. Imputernicirea persoanei care va efectua formalitatile cerute de lege privind inregistrarea la Registrul Comertului si publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei a hotararilor ce vor fi adoptate de AGEA.


In cadrul Adunarii Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor din data de 09.04.2025 au dreptul de a participa si de a vota doar persoanele care sunt actionari la data de 05.03.2025, data de referinta.
Materialele informative cu privire la problemele inscrise pe ordinea de zi se pot consulta la sediul societatii.
Actionarii pot vota personal sau prin procura speciala autentificata. Procura speciala si o copie a actului de identitate, vor fi depuse in original la sediul societatii cu cel putin 48 de ore inainte de adunarea generala. Formularele de procuri speciale se obtin de la sediul societatii.
Actionarii care reprezinta, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al societatii, vor putea cere introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, cu respectarea prevederilor Legii 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale MEDIMFARM TOPFARM S.A. va raspunde la intrebarile adresate de actionari.

Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care MEDIMFARM TOPFARM S.A. le ia pentru a asigura identificarea actionarilor, buna desfasurare si pregatire a adunarii generale, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor societatii. Se considera ca raspunsul a fost dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a societatii, in format intrebare - raspuns.
In cazul in care la data de 09.04.2025 nu se intruneste cvorumul prevazut de lege, Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor va avea loc la data de 10.04.2025, in acelasi loc si la aceeasi ora.



PRESEDINTE CONSILIUL DE ADMINISTRATIE,
Bonifate Madalina Anca

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Cum public Anunt de Mediu in Ziarul Anunt de Mediu®

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Anunturi Curierul National
Ghid de publicat anunturi in ziarul Curierul National

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Curierul National?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Curierul National

Pentru a publica anunturi in ziarul Curierul National va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Curierul National. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Curierul National de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Curierul National

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Curierul National este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Curierul National pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Curierul National vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Curierul National si aparitia in ziarul Curierul National

Dupa plata anuntului pentru ziarul Curierul National acesta va aparea in ziarul Curierul National la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Curierul National?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Curierul National aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Curierul National acesta va aparea in ziarul Curierul National incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Curierul National incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Curierul National in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Curierul National.

Cum confirm plata anunturi ziarul Curierul National?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Curierul National va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Curierul National?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Curierul National vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Curierul National. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Curierul National va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Curierul National.

Anunturile pentru ziarul Curierul National vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Curierul National?

Plata anunturilor pentru ziarul Curierul National se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Curierul National le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Curierul National cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Curierul National in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Curierul National.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Curierul National sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Curierul National"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Curierul National" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Curierul National"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Curierul National pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Curierul National pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Curierul National pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Curierul National la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Curierul National la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Curierul National. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Curierul National

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Curierul National este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Curierul National pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Curierul National va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Curierul National si aparitia in ziarul Curierul National

Dupa plata anuntului pentru ziarul Curierul National acesta va aparea in ziarul Curierul National la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Curierul National la rubrica DIVERSE

Anunturi Curierul National Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Curierul National DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Curierul National CITATII

Anunturi Curierul National Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Curierul National OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Curierul National Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2025. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Curierul National PIERDERI

Anunturi Curierul National Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Curierul National Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Curierul National LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Curierul National?

Calculul anuntului de mica publicitate in ziarul Curierul National

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Curierul National

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Curierul National

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata pentru anunturile de mica publicitate in ziarul Curierul National

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
18 Mar 2025
#boycotAustria